Back to All Events

Eindfeest: Flirty Fitness

Facebook Event

Fitnessjunkies & niet zo fitnessjunkies opgelet!!

Het is alweer bijna zomer en dat betekent maar één ding: Het wintervachtje eraf trainen en flaneren met die summerbody. Er is geen betere plek om dat te doen op het grote eindfeest van het jaar op woensdag 6 juni met dit jaar als thema 'Flirty Fitness'. Op dit feest kom je natuurlijk in je sportkleding en moet je genoeg cardio (dansen) doen om al die extra calorieën in de vorm van alcohol eraf te branden die je dit studiejaar erbij hebt gedronken. Het feest wordt groots aangepakt en niet alleen jouw eigen studievereniging is aanwezig maar ook alle andere verenigingen: Subliem, MENS, STORM, VCSVU, Anguilla, SABA en Salus. Het feest zal gehouden worden in de Panama Gym en lidmaatschap voor dit eindfeest bedraagt voor leden slechts €7 en voor groeimaatjes die geen lid zijn €8. De openings- en sluitingstijden wijken af van andere sportscholen want deze exclusieve gym opent haar deuren van 22:00-03:00. We gaan jullie niet bang maken met 'wees er op tijd bij want de deuren sluiten vroeg' maar het is HET eindfeest en het zal druk worden dus kom op tijd want dan heb je meer tijd om te feesten (genoeg reden dus). Dus kom lekker schuren in je legging en vergeet niet je 'guns' mee te nemen. Vorig jaar was het eindfeest ook een feest om nooit te vergeten dus dit feest wil je echt niet missen! Tot dan!

Praktische info:
Datum: woensdag 6 juni
Tijd: 22:00-03:00 (deuren sluiten om 23:30)
Thema: Flirty Fitness
Prijs: Leden €7 & niet-leden €8