Anguilla heeft meerdere partners en sponsoren die het mogelijk maken voor de vereniging om activiteiten en festiviteiten te organiseren. Heeft u ook intresse om Anguilla te sponsoren? Op sponsorvoorwaarden kunt u meer informatie vinden.

AthenaStudies

AthenaStudies is een organisatie voor studenten door studenten met een sterke focus op kwaliteit. De docenten hebben zelf ook het vak gedaan en afgerond met hoge cijfers waarna ze nog een strenge selectieprocedure hebben doorstaan. Zij geven bijles en stoomcursesen aan studenten in nood. Daarbij levert AthenaStudies samenvattingen aan Anguilla die door de leden kunnen worden gekocht.

MedicalWerff

MedicalWerff levert hoogwaardige medische- en chirurgische instrumenten en gerelateerde producten. Daarbij voorzien zij ieder lid van labjassen met het beroemde Anguilla logo!

VU boekhandel

De VU boekhandel is de boekenhandel van het campus. Menig student haalt hier zijn boeken en andere studiebenodigdheden. Leden van Anguilla krijgen bij hun aankopen tot wel 15% korting!