Anguilla biedt verschillende mogelijkheden aan voor bedrijven om haar te sponseren en hiervoor in ruil wil Anguilla promotie maken voor de diensten die dit bedrijf aanbied. Onderstaand kunt u enkele sponsor mogelijkheden vinden.

Homepage website

Het is de meest opvallende manier van promoten die Anguilla aanbiedt. Een bedrijf krijgt de mogelijkheid haar logo op de homepage van de Anguilla website te plaatsen en deze direct naar haar website te linken. Hierdoor wordt het voor iedere bezoeker van de Anguilla website uiterst gemakkelijk om uw website te bezoeken.

Agora

Vijf keer per jaar brengt Anguilla een boekje uit voor haar leden, donateurs en sponsoren. Dit boekje heet de Agora en het is voor u mogelijk in dit boekje een advertentie te plaatsen.

Palingpost

Eén keer per maand verstuurt Anguilla naar al haar leden een nieuwsbrief per e-mail. Hierin worden de laatste nieuwtjes en acitiviteiten aangekondigd. Onderaan deze nieuwsbrief is er een mogelijkheid tot het plaatsen van een andvertentie.

Posters/Flyers ledenkamer

Als u posters of flyers van uw bedrijf of instantie heeft, is het mogelijk deze door Anguilla in haar ledenkamer te verspreiden. Deze flyers en posters kunt u dan naar Anguilla opsturen.

Voor meer informatie kunt u mailen naar extern@anguilla.vu