Introductiecommissie

Hallo daar! Wij zijn de introductiecommissie! Wij gaan ook dit jaar weer zorgen voor een spetterende introweek voor de nieuwe studenten Gezondheid en Leven. Samen met het introductiebestuur van de VU maken wij de planning voor een hele week en zorgen we ervoor dat iedereen Amsterdam, de studie en vooral elkaar leert kennen. Daarnaast organiseren wij na de introweek een kamp speciaal voor studenten van Gezondheid en Leven.

Wij hebben allemaal onze eigen taak. Zo heb je Loes Termeulen, onze voorzitter. Zij is verantwoordelijk voor het voorzitten van de vergaderingen, het maken van de agenda, het contact met externe bedrijven en is uiteindelijk de eindverantwoordelijke tijdens de gehele introductieweek. De functie van secretaris wordt dit jaar door twee dames vervuld, Meike van der Linden en Isabelle van der Veer. Zij beheren samen het contact met de studenten, mentoren en notuleren tijdens de vergaderingen. Daarnaast houden zij de Facebookpagina up-t-date en beheren ze de e-mail. Als penningmeester zit je niet stil, gelukkig past dat wel bij Isabella Viegen. Zij is onze wandelende kluis, heeft alle inkomsten en uitgaven op een rijtje en is verantwoordelijk voor de financiële afspraken met sponsoren. Last but not least is daar dan ons dynamische duo Demi Tenschert en Berber Bos. Deze dames zijn mentortrainers en zorgen ervoor dat de ‘papa’s en mama’s’ straks goed voorbereid en klaargestoomd zijn om de aankomende studenten te begeleiden. In december 2018 zijn wij al begonnen om alles in goede banen te laten verlopen. Een ding is zeker, wij hebben er alvast heel veel zin in en we werken er keihard aan om de introductie wederom een groot succes te maken!

De introductiecommissie 2018-2019 bestaat uit:

Loes Termeulen – Voorzitter
Meike van der Linden – Secretaris