Introductiecommissie

Hallo daar! Wij zijn de introductiecommissie! Wij gaan ook dit jaar weer zorgen voor een spetterende introweek voor de nieuwe studenten Gezondheid en Leven. Samen met het introductiebestuur van de VU maken wij de planning voor een hele week en zorgen we ervoor dat iedereen Amsterdam, de studie en vooral elkaar leert kennen.

We hebben allemaal zo onze eigen taak. Zo heb je Isabelle van der Veer, onze voorzitter. Zij is verantwoordelijk voor het voorzitten van de vergaderingen, het maken van de agenda, contact met externe bedrijven en is uiteindelijk eindverantwoordelijke tijdens de gehele introductieweek. De secretaris is Rajno van Wilgenburg, hij beheert het contact met de studenten, mentoren en maakt de notulen. Als penningmeester zit je niet stil, gelukkig past dat wel bij João Schilder. Hij is onze wandelende kluis, heeft alle inkomsten en uitgaven gebalanceerd en is verantwoordelijk voor de financiële afspraken met sponsoren. Last but not least, is daar dan ons dynamische duo Kimberly van Brakel en Isabella Viegen. De dames zijn mentortrainers en zorgen ervoor dat de ‘papa’s en mama’s’ straks voorbereid en klaargestoomd zijn om de aankomende studenten te begeleiden. In december 2017 zijn wij al begonnen om alles in goede banen te laten verlopen. Een ding is zeker, wij hebben er alvast heel veel zin in en we zijn keihard aan de slag om het wederom een groot succes te maken!

Introductie Anguilla 2017-2018 heeft zich als volgt gevormd:

Isabelle van der Veer – Voorzitter
Rajno van Wilgenburg – Secretaris