Mediateam

Het mediateam maakt foto’s tijdens de introductiedagen. Hier een kennismaking met de twee koppels: Victor & Andries en Marten & Sascha.

Victor & Andries
Andries en Victor of Victor en Andries.. Hoe dan ook, deze mooiboys van Anguilla zullen tijdens de introweek zorgen voor het vastleggen van alle mooie momenten! Maar wie zijn Victor en Andries, of andersom, nou eigenlijk? Om heel eerlijk te zijn weten wij het ook niet, want ook wij kunnen ze niet uit elkaar houden. Wat we wel kunnen vertellen is dat deze twee jongens direct verliefd op elkaar werden toen ze elkaar zagen, dit kwam natuurlijk doordat zij allebei het idee hadden dat ze in de spiegel keken. Ook al lijken ze veel op elkaar, is er één duidelijk verschil: Bij Andries zit zijn haar-scheiding naar rechts en bij Victor naar links. Dit is dan ook dé manier om ze toch uit elkaar te houden.
Voor het schieten van mooie plaatjes, kunnen wij zeker op hen vertrouwen. Beide heren zitten namelijk al in de fotilla, waarin ze fanatiek foto’s maken op alle toffe evenementen. Tot slot, Victor mag je wakker maken voor een goede workout en Andries voor een slaappil. Je hoort het al, het gaat helemaal goedkomen met deze twee!
Uitdaging: Degene die de mooiste foto maakt van Victor deze week krijgt een biertje (of cola) van Andries

Marten & Sascha
Als je deze twee boys tegenkomt, moet je jezelf van de beste kant laten zien. Het wordt namelijk hun doel om jullie slechtste kant op de foto te zetten. In tegenstelling tot de andere helft van het mediateam lijken deze twee totaal niet op elkaar. Sascha is super klein, Marten is super lang... Gelukkig hebben ze wel alle 4 een rood shirt aan, dus wees gewaarschuwd als je hen ziet.
Marten en Sascha waren verliefd op de eerste flits. Het huwelijk tussen deze twee knappe heren werkte zelfs zo goed dat zij het aandurfden om samen in het bestuur van Anguilla te gaan. Als kers op de taart sluiten zij hun bestuursjaar af door foto’s te maken van jullie lieverds, de nieuwe leden van Anguilla! Vergeet niet te lachen voor het vogeltje en Sassie of Marten te bedanken met een optioneel kusje.
Ze hebben elkaar ontmoet tijdens de Halloween borrel. Ze zijn namelijk samen in een commissie gezet door Isabelle, zo is de liefde begonnen. Maar toen Sascha zijn hand in Martens broek stak, was het wel echt gebeurd, side note; Sascha was zijn sleutels kwijt.

V.l.n.r.: Marten, Victor, Andries en Sascha