Redactilla

V.l.n.r.: Leanne Schaper, Dafne Swinkels, Cadisha Lepelblad, Amina Khelifi en Jeroen Berkvens.

Vier keer per jaar komt het verenigingsblad van Anguilla uit: de Agora! Dit boekje staat vol zinvolle informatie over jouw opleiding, maar ook de leukste verhalen van medestudenten, toekomstperspectieven en de gekste foto's zijn hierin te vinden. Dit boekje is gratis op te halen in de ledenkamer van Anguilla voor al haar leden. Dit boekje wordt ook naar de donateurs, sponsoren en de staf gestuurd zodat zij op de hoogte kunnen blijven van de laatste ontwikkelingen binnen Anguilla. Echter komt dit boekje niet uit de lucht vallen. Hier werkt de Redactilla van Anguilla namelijk heel erg hard aan!

Naast het maken van de Agora zorgt de Redactilla er ook voor dat alle leden op de hoogte zijn van de nieuwste en leukste activiteiten die Anguilla organiseert. Door middel van het ontwerpen van de informatiefste flyers en nog veel meer zorgt de Redactilla ervoor dat niemand meer iets hoeft te missen!

Als lid van de Redactilla doe je veel ervaringen op. Met de commissie ontwikkel je vier keer per jaar de Agora en verschillende posters voor activiteiten. Bij het ontwikkelen komen veel dingen kijken. Met creatieve ideeën worden de Agora‘s en posters gemaakt. Tijdens de vergaderingen leer je vergaderen, notuleren en het verwoorden van je creatieve ideeën. Verder leer je stukken schrijven, interviews afnemen en layouts maken voor posters en de Agora. Daarnaast is commissiewerk erg gezellig en bijkomend voordeel is dat het goed op je CV staat.

Ben jij creatief, houd jij van schrijven en/of ontwerpen? Kom dan de Redactilla versterken! Meld je dan aan voor deze commissie door een mail te sturen naar secretaris@anguilla.vu met jouw gegevens en motivatie!