Boekverkoop

Bij studievereniging Anguilla zijn er 3 verschillende manieren om studieboeken te kopen.

Live boekverkoop

De Live-boekverkoop wordt elk jaar in september georganiseerd. Hier kunnen alle Bachelorstudenten direct hun boeken met een fikse korting (15%) kopen voor het eerste halfjaar, dus tot en met december. Tevens wordt men direct lid van Anguilla, voor slechts 10 euro per jaar! Ook kan je gelijk een machtigingsformulier invullen voor de online boekverkoop.

Direct in de VU Boekhandel

Word jij lid van Anguilla? Dan krijg jij korting aan de kassa van de VU Boekhandel! Je ontvangt een sticker voor op jouw studentenpas. Op vertoon van deze sticker op jouw pas krijg je bij aankoop van studieboeken de korting direct doorberekend. Makkelijker kan niet!

Online boekverkoop

Ook heb je de Online boekverkoop. Deze is het hele jaar geopend, 7 dagen per week 24 uur per dag, 10% -13% korting op alle studieboeken en ook masterstudenten kunnen hier hun boeken bestellen! Bovendien nooit meer lang wachten in de rij, maar online bestellen en voor slechts €1,95 thuis laten bezorgen of kosteloos op te halen bij de VU boekhandel.

N.B. Om van deze service gebruik te maken, dient men lid te zijn van Anguilla. Lid worden? Klik hier!
Vanaf studiejaar 2010-2011 moet iedereen die gebruik wil maken van deze service zich ook inschrijven bij de webwinkel. Je moet hier aangeven of je lid bent of geen lid.
Je bent lid bij Anguilla als jij het ledengeld betaald hebt én het lidmaatschapsformulier volledig ingevuld ingeleverd hebt. Ben je geen lid? In de webwinkel kun je ‘Nee ik ben geen lid’ aanklikken. Het ledengeld wordt bij de boeken opgeteld en betaald. Kom dan nog wel even langs met een ingevuld lidmaatschapsformulier!

Ga naar de Webwinkel.