Ook als je bent afgestudeerd of een nieuwe opleiding gaat beginnen, ben jij nog steeds van harte welkom bij Studievereniging Anguilla. Wil jij je wel uitschrijven? Dat kan via het onderstaande formulier.

Uitschrijven voor volgend collegejaar kan door het invullen van dit formulier vóór 1 september van elk jaar. Dan kunnen wij jou uit ons ledenbestand halen en zal je geen automatische incasso ontvangen. Doe je dit niet voor 1 september, dan wordt er voor het komende studiejaar €10,- van jouw rekening afgeschreven.

Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd naar
secretarisanguilla@gmail.com mailen.

Klik hier voor ons Privacy Beleid.

Alumnibestand

Indien je de bachelor Gezondheid en Leven hebt afgerond zouden wij je gegevens graag bewaren in het alumnibestand. Via deze gegevens zouden wij contact met je kunnen opnemen voor activiteiten zoals een reünieborrel of carrière-evenementen. Eens per jaar organiseert Anguilla een Stage- en Carrièredag voor de studenten van Gezondheid en Leven. Hierbij vertellen onder andere alumni over hun loopbaan, wat inzicht verschaft aan de studenten over een mogelijk toekomstperspectief. Met de informatie uit het alumnibestand kunnen wij je gericht een uitnodiging sturen voor de jaarlijkse carrièredag.

Indien je hier interesse in hebt én de bachelor Gezondheid en Leven hebt afgerond, klik dan op de onderstaande knop. Het zou ons erg helpen als je deze invult!