Onze sponsoren

• Aethon

Aethon is een uitzendbureau die ervoor zorgt dat onze leden de kans krijgen om de studie vorm te geven en de drijfveren binnen het vakgebied te ontplooien. Zij bieden een (bij)baan in de zorg, bij de (semi-)overheid, woningcorporatie of kinderopvang aan. Ze begeleiden je en dagen je uit met een studiegerelateerde (bij)baan die bij jou past! Schroom dus niet om een kijkje te nemen.

• AthenaStudies

AthenaStudies is een organisatie voor studenten door studenten met een sterke focus op kwaliteit. De docenten hebben zelf ook het vak gedaan en afgerond met hoge cijfers waarna ze nog een strenge selectieprocedure hebben doorstaan. Zij geven bijles en stoomcursesen aan studenten in nood. Daarbij levert AthenaStudies samenvattingen aan Anguilla die door de leden kunnen worden gekocht.

• MedicalWerff

MedicalWerff levert hoogwaardige medische- en chirurgische instrumenten en gerelateerde producten. Daarbij voorzien zij ieder lid van labjassen met het beroemde Anguilla logo!

• VU boekhandel

De VU boekhandel is de boekenhandel van het campus. Menig student haalt hier zijn boeken en andere studiebenodigdheden. Leden van Anguilla krijgen bij hun aankopen tot wel 15% korting!

Sponsor worden?

Anguilla biedt verschillende mogelijkheden aan voor bedrijven voor sponsoring. Benieuwd? Bekijk gerust de sponsormogelijkheden.