Sponsor worden?

Sociale media

Het meest gebruikte communicatiemiddel tussen de vereniging en de leden is sociale media. Het is mogelijk op verschillende platformen vacatures of advertenties te plaatsen.

Homepagina op de website

Met promotie op de hoofdpagina is er voor bezoekers directe blootstelling aan het bedrijf. Met een directe link naar uw website, zal het  zeer gemakkelijk worden een bezoek te brengen aan uw website.

Agora

Vijf keer per jaar brengt Anguilla het ledenblad ‘de Agora’ uit voor haar leden, donateurs en sponsoren. Hierin kunnen over hele of halve pagina’s aanbiedingen of vacatures in geplaatst worden.

Palingpost

Tweemaal per maand verstuurt Anguilla naar al haar leden een nieuwsbrief per e-mail. Hierin worden de laatste nieuwtjes en activiteiten aangekondigd. Onderaan deze nieuwsbrief is er een mogelijkheid tot het plaatsen van een advertentie.

Posters/Flyers ledenkamer

In onze ledenkamer, ‘t Fuik, komen onze leden voor een lekkere lunch, een gezellig gesprek of borrels. Het is het mogelijk om gewilde posters op te hangen of flyers te verspreiden.

Stage- en carrièredag

Anguilla organiseert voor alle tweedejaars Gezondheid en Leven studenten een Stage- en Carrièredag waarbij bedrijven kunnen vertellen over hun werkzaamheden en stagemogelijkheden. Hierbij kunt u voor uw organisatie bekendheid creëren onder uw potentiële werknemers, stagiairs of klanten. Klik hier voor meer informatie over deze dag.

Voor meer informatie kunt u mailen naar externanguilla@gmail.com