Als student Gezondheid en Leven is het handig om lid te worden van Anguilla.

Lidmaatschap bij Anguilla brengt de volgende voordelen met zich mee:
- Kortingen op je studieboeken die oplopen tot 15%
- Korting op gezelligheidsactiviteiten, hier leer je je medestudenten, oudere jaars en andere verenigingen kennen!
- Korting op studiegerelateerde activiteiten, hier orienteer jij je op stages of de verdere toekomst.
- Goedkoop op kamp en op studiereis
- Vijf keer per jaar de Agora, het verenigingsblad vol roddels en zinnige artikelen.

Om lid te worden hoef je alleen onderstaand formulier in te vullen en te versturen. Lidmaatschap bij Anguilla kost maar 10 euro per jaar en is geheel vrijblijvend. Bij je aanmelding is het de bedoeling dat je zelf het lidmaatschapsgeld overmaakt. Dit kan naar NL89ABNA0530037319 t.a.v Studievereniging Anguilla onder vermelding van je naam. Vanaf het tweede jaar wordt het geld via een automatische incasso afgeschreven.

Het is ook mogelijk om lid te worden en hiervoor te betalen tijdens de live boekverkoop die Anguilla elk jaar in september organiseert. Zonder betaling is jouw lidmaatschap nog niet voltooid en ben je dus geen lid (het aanvinken van automatische incasso is niet voldoende)! Opzeggen doe je door simpelweg een e-mail te sturen naar secretarisanguilla@gmail.com of klik hier voor het uitschrijf formulier. Anders wordt jouw lidmaatschap ieder jaar automatisch verlengd door middel van een automatische incasso waarmee het ledengeld wordt afgeschreven aan het begin van het volgende studiejaar.

Let op: je ontvangt geen bevestiging van je aanmelding. Je aanmelding is compleet als je het formulier hebt ingevuld en het lidmaatschapsgeld hebt overgemaakt.

Klik hier voor ons Privacy Beleid.