Commissaris Intern

Amy van den Berg

Haii, mijn naam is Amy en ik ben 20 jaar oud. Oorspronkelijk kom ik uit Eindhoven, maar ik woon inmiddels al een tijdje in Amsterdam. Afgelopen jaar was ik onderdeel van de introductiecommissie en heb ik dus samen met de rest van de commissie een ontzettend leuke introweek georganiseerd! Dit vond ik echt mega leuk en leerzaam om te doen. Verder vind ik het erg leuk om gezellig met vrienden te terrassen, spelletjes te spelen en uit te gaan. Daarnaast luister ik het liefst de hele dag naar allerlei soorten muziek of ben ik gezellig met familie.

Mijn rol binnen het bestuur

Als commissaris intern ben ik vooral bezig met het begeleiden van vier verschillende commissies; de Barcilla, de Actilla, de Kookcilla en de Parentilla. Hierdoor ben ik veel in contact met leden van de vereniging. Daarnaast heb ik ook veel contact met andere studieverenigingen binnen de VU om allerlei verschillende dingen te regelen en te organiseren. Ook zal ik aankomend jaar, samen met de commissaris extern, vertrouwenspersoon zijn van de vereniging.