Meld je aan om een buddy te worden!

Hoi iedereen,

De studievereniging van Gezondheid en Leven, Anguilla, die grotendeels ook deze introweek heeft georganiseerd, heeft voor aankomend collegejaar een buddysysteem opgezet. Dit houdt in dat jullie als eerstejaars gekoppeld zouden kunnen worden aan een ouderejaars als jullie hier behoefte aan zouden hebben. Deze ouderejaars dient dan als een laagdrempelig aanspreekpunt voor alle vragen die je wellicht hebt. Je buddy kan je helpen bij de start van je studie en je eventueel doorverwijzen naar de juiste persoon voor je vragen. Zou jij gekoppeld willen worden aan een buddy? Hiervoor moet je lid zijn van de studievereniging, dus als je dat nog niet bent kan je je via deze link inschrijven.

Vervolgens kan je je opgeven voor het buddysysteem via deze google forms.

Let op; er zijn maar een beperkt aantal buddy’s dus geef je alleen op als je er ook echt gebruik van denkt te maken en wees snel, want als we moeten selecteren krijgen degenen die zich als eerst hebben aangemeld voorang.

Groetjes Bestuur 18

Vorige

Word gekoppeld aan een buddy!

Volgende

Bestuur 19 gezocht!