Familiedag 2024

Dit jaar is de ouderdag uitgebreid naar een familiedag!
Op deze dag kan jij niet alleen je ouders, maar ook bijvoorbeeld je opa/oma, broer/zus of andere familieleden een kijkje geven in jouw studie. De familiedag vindt plaats op 5 april van 15:30 tot 21:30 op de VU en je mag maximaal twee familieleden meenemen. In de vorm van werkgroepen, practica en een college wordt er aandacht besteed aan de biomedische, klinische en DGZ kant van G&L. Ook komen er alumni uit alle drie de richtingen vertellen over hun studieloopbaan. De Kookcilla zal als avondeten heerlijke gnocchi verzorgen en de dag wordt afgesloten met een borrel zodat je je familie ook ‘t Fuik kan laten zien!

Voor maar €5 per persoon kan jij bij deze unieke dag aanwezig zijn. Dus trommel je familieleden op en meld je aan voor 25 maart via de link bij de aanmeldlinks!

Vorige

Pre-sale merchandise