Secretaris

Mandy van der Meer

Hoi! Ik ben Mandy en ik ben 20 jaar oud. Ik kom uit Blaricum en ik woon nu sinds een paar maandjes in Amsterdam. Ik zit in mijn derde jaar van Gezondheid en Leven, waarbij ik de biomedische major volg. Afgelopen jaar heb ik deel uitgemaakt van de introductiecommissie en in mijn eerste jaar zat ik bij de kookcilla en de redactilla. Ik heb hier heel veel leuke mensen leren kennen en er veel van geleerd! In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te sporten, te koken en wanneer ik tijd heb lekker te schilderen of een boek te lezen (het liefste wanneer ik op vakantie ben). Daarnaast beland ik graag met mijn vriendinnen op een gezellig terras om daar uren te kletsen!

Mijn rol binnen het bestuur

Als secretaris ben ik verantwoordelijk voor het contact met de leden en promotie van de evenementen, waarbij ik de sociale media beheer. Hieronder vallen Instagram, Facebook, Snapchat, TikTok en de website. Daarnaast beantwoord ik alle mailtjes van de leden en ben ik verantwoordelijk voor twee hele leuke commissies: de Fotilla en de Redactilla.