Jette Roos

Hoi, mijn naam is Jette Roos en ik ben 20 jaar oud. Ik kom oorspronkelijk uit Den Haag, maar ik woon al sinds de start van mijn studie op kamers in Amsterdam. Ik zit momenteel in mijn derde studiejaar van Gezondheid en Leven en volg de klinische major. Afgelopen jaren heb ik drie commissies gedaan binnen Anguilla; de Actilla, de Onderwijscommissie en de Introductiecommissie. Hierdoor heb ik veel geleerd en nieuwe mensen leren kennen.

In mijn vrije tijd hou ik van borrelen, lekker eten en een feestje op z’n tijd. Ook hou ik ontzettend van muziek, zowel zelf muziek maken als naar concerten gaan. Dit alles doe ik het liefst gezellig samen met vrienden en familie.

Mijn rol binnen het bestuur

Als voorzitter ben ik het aanspreekpunt voor de leden van Anguilla. Ook onderhoud ik de contacten met andere verenigingen en organisaties binnen de VU. Dit betekent dat ik vooral veel vergaderingen actief moet bijwonen om van alles zo goed mogelijk op de hoogte te blijven. Daarnaast zit ik de bestuursvergaderingen voor en ben ik eindverantwoordelijke voor alle activiteiten. Daarom is het belangrijk om goed het overzicht te houden over alles wat er gebeurt binnen de vereniging.